Elikkäs siis tota tässä on ollut kaikkea sählinkiä etten ole oikeen kerinnyt kirjoittaa kun olen ollut sairaana nyt tässä 5 viikkoa mutta eiköhän se selviä jo maanantaina kun lääkäri kertoo ultran tulokset...

Mutta palataan tähän päivään... Tuli tossa käytyä äitin kanssa kaupassa ja sillai.. siitä tarttuikin bussi matkasta mielenkiintoinen keskustelu: 

Päivän mielenkiintoinen keskustelu
Ä: Älä nuku!
T: En tietenkä, mut herätä ku ollaaa meijän pysäkil
Ä: en herätä jätän sut siihen nukkuu
X: Kyll mä sit sut heitän pois bussista kun lähen tauolle
T: mut kait sä tuot sit mut takas tänne?
X: hahaha, tää on viimeinen vuoro tänne
T: no kyl mä sen tiiän , Mut silti
X: se maksaa sit enemmän
Ä: että suurempi veloitus
X: Nii vaihde ykköselle ja jarrupohjaan nii kulutus on enemmä
T: sovitaan sit nii.
X: oli se hyvä että tulit takas sieltä lapista niin saat keksii tiialle lisää kotitöitä
Ä: aijaa
T: mistäs moinen?
X: kuulin vaan kuskeilta että sitä aamusta iltaa bussis istuskellaa
T: vai niin..
Ä: ollaanhan me tänäänki oltu liikkeel paljo..
T: saat ottaa tän kasssin etten lennä rappusii alas nenälleni
X: lennä vaan että saan otettuu kuvan
T: sä oot tosi kohtelias mua kohtaan
X: tottakai
T: tää kaikki kostautuu sulle viel
Ä: lupas kuulemma kostaa kaiken sulle
X: Jaahas...

Että tälläistä tällä kertaa..:)


Pientä piilo kettuilia taas ilmeni mua kohtaan mutta tuohon oon jo tottunut hyvin!! :) seuraavalla kerralla taas lisää... Hyvää Talven odotusta Kaikille!<3